MaDYT Autoserv vă invită să vă alăturați echipei noastre
Asistent Comercial
MaDYT Autoserv SRL, unul dintre cei mai buni jucatori pe piata, in domeniul anvelopelor si serviciilor adiacente, vă invită să vă alăturați echipei noastre.
Responsabilitati:
– Întocmește documentația referitoare la clienții care achiziționează produse si/sau servicii
– Administrează contractele de vânzare-cumpărare pentru produsele /serviciile comercializate de companie:
=> emite contractele, facturile pro-forme și procesele verbale aferente.
=> informează departamentul de contabilitate despre contracte și facturi pro-forme și solicită facturile aferente.
– Se asigură că documentele comerciale legate de vânzarea produselor și serviciilor sunt complete (contract, factură, proces verbal, CMR-uri, facturi de transport etc).
– Întocmește diverse rapoarte, conform solicitării conducerii companiei (ex. număr de produse vandute, evidența încasărilor, situația vânzărilor efectuate de fiecare membru al departamentului de vânzări, evidența vânzărilor pe puncte de lucru etc.).
Cerințe:
– Foarte bune abilități de comunicare – vorbit și scris..
– Persoana foarte organizată, cu bune abilități de relaționare cu ceilalți.
– Atitudine proactivă, orientată spre client și rezolvarea problemelor.
– Bune abilități de operare a calculatorului (MS Office, Microsoft Outlook).
Beneficii
– Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu competitiv.
– Telefon mobil, calculator.
– Pachet de beneficii atractiv.
– Contract individual de muncă.
Specialist Achizitii
Responsabilitati:
– Organizarea, planificarea, conducerea şi coordonarea activităţilor de aprovizionare, depozitare, distribuţie şi transport, urmărind legalitatea documentelor întocmite;
– Urmărește și răspunde de lansarea comenzilor;
– Cercetează piața pentru a obține cele mai bune oferte . al raportului calitate/preț pentru bunurile ce fac obiectul achizițiilor;
– Colaborează cu departamentele interne (contabilitate, vânzări, operativ, etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate;
– Organizează şi ia permanent măsuri pentru asigurarea completă şi la timp a societăţii cu materii prime și alte bunuri materiale necesare;
– Planifică şi organizează executarea transporturilor de marfă;
Negociază condițiile comerciale (în special termenele de livrare) cu furnizorii.
Cerințe:
– Foarte bune abilități de comunicare – vorbit și scris..
– Experiența pe o poziție similară de minim 1 ani;
– Bune abilități de comunicare;
– Abilități de negociere și orientare către rezultat;
– Abilități de lucru în echipă;
– Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților;
– Capacitate de organizare;
– Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu furnizorii;
– Cunoștințe solide de MS Office: Excel, documentare și comunicare în mediul internet;
– Persoană dinamică, analitică, atentă la detalii, cu spirit comunicativ și abilități organizatorice, cu dorință mare de dezvoltare personală.
– Perseverenţă în atingerea obiectivelor.
Beneficii
– Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu competitiv.
– Telefon mobil, calculator.
– Pachet de beneficii atractiv.
– Contract individual de muncăMaDYT Autoserv, vă invită să vă alăturați echipei noastre


